Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

MAGNOLIA PO MODYFIKACJACH

wpisy na blogu

ogrzewanie podłogowe info

Data dodania: 2009-06-11
wyślij wiadomość

Po obszernym wpisie Iwona13jaskółka poczytałem troche na temat ogrzewania podłogowego.

Oto kilka artykułów na te temat

"Czy alergicy mogą przebywać w pomieszczeniach, w których zastosowano ogrzewanie podłogowe?

Jak najbardziej. Alergie to coraz powszechniejszy problem. Uczuleni na roztocza kurzu domowego powinni montować ogrzewanie podłogowe, ponieważ ciepło promieniuje od podłogi, a więc nie jest nawiewane. Ruch cząsteczek powietrza jest minimalny, niewielki jest wobec tego stopień unoszenia się kurzu w powietrzu. Ponadto zaoszczędzimy pieniądze: niepotrzebne będą dywany czy wykładziny dywanowe, które - jak wiadomo - gromadzą kurz, a tym samym roztocza. Powietrze czyste, wolne od kurzu, o odpowiednim stopniu nawilgocenia jest najodpowiedniejsze dla osób cierpiących na alergie wziewne.

Nieprawdziwa jest opinia, że system ogrzewania podłogowego nie jest polecany dla ludzi cierpiących na alergie - wręcz przeciwnie. Również ogrzewana podłoga nie ma niekorzystnego wpływu dla osób cierpiących na żylaki. Rozkład temperatury w pionie jest bardzo korzystny. Kiedy przy podłodze mamy 21 stopni to na wysokości 160cm temperatura wynosi około 19 stopni. Temperatura podłogi nie powinna przekraczać 35 stopni . Ciepła podłoga nie powoduje więc kłopotów z krążeniem i nie jest przeciwwskazana dla osób z żylakami. Jeżeli chcemy zastosować ogrzewanie podłogowe to polecam system zasilany wodą."

 

PORÓWNANIE OGRZEWANIA PODŁOGOWEGO DO CENTRALNEGO OGRZEWANIA

OGRZEWANIE PODŁOGOWE                    

PRZEZIĘBIANIE SIĘ
Rzadziej się przeziębiamy, ponieważ różnica temperatury między pomieszczeniem ogrzewanym ( do 20stopniC) a powietrzem na zewnątrz jest mniejsza.

CHOROBY REUMATYCZNE
Mniej dokuczają nam choroby reumatyczne, ponieważ przy podłodze panuje temperatura pokojowa.

CHOROBY ALERGICZNE
Alergicy mniej chorują, ponieważ ruch powietrza od podłogi ku górze jest bardzo powolny, nie porywa kurzu.

CHOROBY GARDŁA
Choroby gardła łatwiej znosimy, ponieważ powietrze w pomieszczeniu nie jest wysuszone.

ZDROWIE MAŁYCH DZIECI ! ! !
Małe dzieci mogą się długo bawić na ciepłej podłodze, dywanie lub wykładzinie

         CENTRALNE OGRZEWANIE

 

PRZEZIĘBIANIE SIĘ
Częściej się przeziębiamy, ponieważ różnica temperatury między pomieszczeniem ogrzewanym ( do 22stopniC ) a powietrzem na zewnątrz jest większa.

CHOROBY REUMATYCZNE
Narzekamy na choroby reumatyczne, ponieważ przy podłodze jest chłodno, czasami mówi się, że "ciągnie po nogach"

CHOROBY ALERGICZNE
Alergicy gorzej się czują, gdyż mocno rozgrzane kaloryfery powodują większy ruch powietrza i kurzu (nad kaloryferami, na ścianie widać ciemne smugi kurzu ).

CHOROBY GARDŁA
Dłużej chorujemy na gardło, ponieważ powietrze od kaloryferów jest bardzo wysuszone.

ZDROWIE MAŁYCH DZIECI ! ! !
Przy podłodze jest za zimno by dzieci mogły się długo bawić.

 

 

Takie informacje znalazłem na wpisując hasło "podłogówka a zdrowie" 

 

 

 

 

              

 

15Komentarze
Data dodania: 2009-06-11 23:50:00
teraz to już całkiem zgłupiałam:D
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-12 00:14:56
To nie jest moja opinia tylko artykuly z netu. Oczywiście nikogo do tego nie namawiam. Każdy robi jak mu wygodnie:))
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2009-06-12 11:17:30
Ta cytowana opinia z netu
to dla mnie czysta demagogia :) Ota taki marketingowy nie bójmy się nazwać bełkot, który ma uzasadnić jakąś tezę. Acz po części jest to prawda co autor pisze ; zgadzam się np. z tym ,że cyrkulacja powietrza jest lepsza przy ogrzewaniu podłogowym niż przy tradycyjnych kaloryferach, ogrzewania to daje większą swobodę w kształtowaniu pomieszczeń itd. Jak przy wszystkim należy po prostu przeanalizować to co jest za jednym i drugim sposobem ogrzewania np. kaloryfery - system tańszy w wykonaniu , odpada sporo automatyki którą trzeba zakupić przy podłogówce , mniej bezwładny cieplnie niż podłogówka ( po 15 min grzejnik będzie ciepły) itd ; podłogówka - system przeznaczony raczej do grzania ciagłego , bardziej bezwładny cieplnie , droższy w inwestycji ale efektywniejszy w użytkowaniu idealny do piecy kondensacyjnych, lepszy rozkład temperatury wewnątrz pomieszczeniu itd. Jeśli ktoś jest świadomy wad i zalet tego ogrzewania to nie ma nad czym się zastanawiać :); choć podłogówkę w sypialni rzadko zdarza mi się widzieć. Ja akurat jestem zwolennikiem tego typu ogrzewania w swoim budynku w części tez będę je zakładał. I jeszcze jedno - argument jak wygodnie jest taki sobie :) myślę ,że za rozwiązaniami przez Pana zastosowanymi przemówiły inne argumenty :) Pozdrawiam
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-12 11:41:46
Dla Pana lub Pani to bełkot. Może Pana teza to bełkot .Nie wiem co ten wpis ma usasadnić. "Oczywistą oczywistość" :))) Trzeba najpierw troche poczytac lub zasiegnac opinii fachowców na temat PC i ogrzewania podłogowego , jak to działa a potem wyglaszac opinie. Nigdzie nie pisze, że podłogówka ma niekorzysty wpływ. No ale pan wie najlepiej. Prosze zrobic sobie piec kaflowy bedzie bardzo zdrowo i ciepło. Pozdrawiam panią:)
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2009-06-12 12:30:55
Bo to jest bełkot reklamowy
jakich wiele i na pewno nie na podstawie takiego artykułu podjął Pan decyzję o takim a nie innym ogrzewaniu. Wiem jak działa to ogrzewanie i jak działa PC , jedno i drugie uważam za fajny pomysł więc proszę na mnie nie naskakiwać :) tylko przeczytać dokładnie co napisałem . I chętnie sam poczytam opinie nt. podłogówki w pomieszczeniach innych niż dzienne. Ironia jako argument w dyskusji się nie sprawdza a podany przykład to pudło bo takowy piec jest fajny :) Pozdrawiam
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-12 13:20:45
Chce pan dyskutować merytorycznie a jeżeli przedstawia sie jakies argumenty mówi pan ze to bełkot. "I chętnie sam poczytam opinie " można sie usmiać. prosze poczytać troche artykułow i opinni osób które maja takie ogrzewanie a nie opinie osob które nie maja danego rozwiązania a uważaja sie za fachowców całkowice krytykując dane rozwiązanie. Ja mam dziś urlop...ale pan chyba cierpi na nadmiar czasu ... zazdroszcze.. :))) A wracajac do pieca kaflowego to prosze go zamontować :))) skoro taki jest fajny. Chetnie poczytam jak sie sprawuje.
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-13 00:08:20
ooooooooooo przepraszam,moja mama ma piec kaflowy i sobie chwali:)))))))
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-13 09:05:24
Moja babcia tez miała :))))) Piec tak ale noszenia wegla chyba juz nie :D
odpowiedz
aklybok  
Data dodania: 2009-06-13 12:23:29
ogrzewanie
Uważam, że ogrzewanie podłogowe jest lepsze.... jednak nie zgodzę się tu z dwiema tezami...- choroby alergiczne i choroby gardła. Dlaczego? Otóż nie jest prawdą, że "ruch powietrza od podłogi ku górze jest bardzo powolny, nie porywa kurzu". Wprost przeciwnie.... sucha podłoga powoduje to, że kurz jest jeszcze lżejszy i tym bardziej unosi się ku górze w szczególności gdy po niej chodzimy...Uwierz mi, że jak będziesz mieć taką podłogę; zobaczysz jak często będziesz odkurzać... a tak zwane "koty" będą się pałętać wszędzie... Dlatego polecam zrobienie ogrzewania podłogowego np. w łazience, gdzie prawie zawsze jest wilgotno i podłoga bardzo często jest mokra... jeśli chodzi o choroby gardła to niestety też się z tym nie zgodzę... bo tu jest wiele innych czynników które wpływają na to np. temperatura w domu, zimna woda, kurz itd.. jeśli jednak weźmiemy pod uwagę tylko suche powietrze to nie jest prawdą, że "powietrze w pomieszczeniu nie jest wysuszone." to zależy jaką temperaturę będziesz mieć w domu. Podkręć sobie na 27 stopni to zobaczysz czy nie będziesz mieć suchego powietrza... to skoro przy 27 powietrze jest suche to przy temperaturze pokojowej NIE? Również, tylko może w mniejszym stopniu... polecam odwiedzenie osób z takim ogrzewaniem... pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dyskusji ale merytorycznej a nie wieśniaczej (z całym szacunkiem do spracowanych ludzi na wsi) Hej!
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-13 15:57:43
PC-super rozwiazanie.Gdyby byłoby mnie na nie stać,miałabym szczerze w d.... na jakiej wysokości lata kurz w mojej sypialni.Z pewnością byłoby go zdecydowanie mniej niż w mieszkaniu(z kaloryferami)w centum miasta. Zwieśniaczona od 15 lat Warszawianka.
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-13 19:52:37
aklybok
Oczywiście możesz miec takie zdanie. Ja mam inne:) Byłem w kilku domach bardzo sobie chwalą takie ogrzewanie. Oczywiście szanuje każdy inny wybór.Powiem tak moze troche wiesniacko, robta co chceta :))) ja robie akurat tak z całą swiadmościa :) Hi!
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-13 19:56:55
Monika
Nikt i nic nie jest doskonałe :) Akurat od Ciebie wielu miastowych moze sie wiele nauczyć.:D
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-13 20:13:54
jarek
:D miało być merytorycznie... na koniec tylko dodam,że PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA!
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-13 20:19:53
Monika
Dobrze powiedziane :)))
odpowiedz
aklybok  
Data dodania: 2009-06-23 16:29:38
wybór należy do nas
Na pewno wszyscy się zgodzą, że każdy z nas robi tak jak mu się podoba, a nie jak podoba się innym.... w końcu to my będziemy spędzać większość czasu w naszych domach... pozdrawiam serdecznie
odpowiedz

Parter przygotowny na podłogówkę

Data dodania: 2009-06-10
wyślij wiadomość

Wczoraj Pan Andrzej przygotował parter. Folia została rozłożona. Zdjecia są z wczoraj.

Dziś ma nadzieje, że zakończą prace w domu.

 mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

3Komentarze
gosc
Data dodania: 2009-07-18 21:24:26
Ogrzewanie podłogowe
Jarek- parę pytań: - Pisałeś gdzieś wcześniej o koszcie PC bez podłogówki. Czyli wykonałeś instalację ogrzewania poza firmą od PC, we własnym zakresie? Co na to pompiarze? Nie ma problemów na styku tych instalacji, jakiś warunków do udzielenia gwarancji?? - Czy robiłeś sobie projekt w/w instalacji? W jaki sposób dobrałeś rozstaw rurek w pomieszczeniach? - Jaki wyszedł koszt materiału? Możesz podać przybliżony koszt całości materiałów za m2 powierzchni grzewczej, jeśli mogę prosić. Czekam na newsy w temacie PC. Dzięki. Szufla
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-07-19 10:12:08
info przesle na priv
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-07-19 19:20:59
Dostałem, dzięki.
odpowiedz

Podłogówka

Data dodania: 2009-06-10
wyślij wiadomość

Dziś pan hydraulik układał ogrzewanie podłogowe na poddaszu.

Oto efekty pracy blog budowlany - mojabudowa.pl

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

16Komentarze
gosc
Data dodania: 2009-06-10 08:15:08
Witaj Jarku. Na poddaszu masz na calosci podlogówke i sypialnie ?? Podobno bardzo niezdrowa do spania jest podłogówka. Co o tym myslisz z tego co wiem powinny być kaloryfery
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 09:34:48
W sypialni tez mam podłogówke. Ale bede mogł sterować w niej temperatura. Tak naprawde wszystko jest nie zdrowe :) Napewno nigdzie nie pisze ze powinny być kaloryfery. prostu kazdy robi jak mu wygodnie :) A teraz coraz wiecej osób tak właśnie robi. Pozdrawiam
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 10:00:47
Mi niestety projektanci od ogrzewania i lekarze odradzali podłogówke w sypialniach ze wzgledu na moje problemy zdrowotne, Które z czasem jeszcze bardziej by sie nasiliły. Problem miałam tylko z pokojem dla gosci na dole i tam jednak zalozyłam podłogówkę. No trudno w końcu goscie nie bedą tam nie wiadomo ile nocy spac tak jak my w naszych sypialniach. Jezeli chcesz miec podłogówke w syialniach powinienes miec takze jako uzupełniajace kaloryfery płytowe. Ogrzewania podłogowego nie wyziebisz w chwile czy nie podniesiesz temperatury tak jak na grzejniku płytowym . Zastanawiałeś sie nad wedrujacym i unoszacym kurzem podczas spania ?? i to bedziesz wdychal w nocy. Podłogowka a sypialni mogłaby byc tylko uzupelnieniem kiedy np. dzieci bawia sie w dzień ale w nocy nie powinna działać . Moze nie jesteś jeszcze alergikiem, ale w kazdej chili moze I ciebie to spotkać. Tak mozna noc czy dwie przespac, ale po latach takiego spania hmmmm i to nawet jak nie jesteś alergikiem . Twój organizm ma sie regenerowac podczas snu a nie zanieczyszczac ;) . Przemyśl to jeszcze póki mozesz jeszcze bez wiekszych strat domontowac kaloryfery. Jarku sporo jest chociazby w necie na temat podłogówki w sypialni i przeciwskazaniach .No dobra koniec tego wymadrzania się ;) A tak po za tym slicznie wyglada Wasz domek ;) Pozdrawiam
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 11:00:05
Jarku jeszcze jedna sprawa nie wiem czy miałes okazję spać w pomieszczeniu gdzie jest podłogówka ja tak i powiem ci ze odczuwałam dyskomfort kiedy powietrze ciepłe szło od dołu. Zwróć też uwagę na to ze w sypialni masz tafle łózka jakis dywanik coś jeszcze co ogranicza ciepło no i penie nie kafelki tylko panele czy drewno co bedzie powodowało straty ciepła a odłogówki nie mozesz nagrzac do nie wiadomo jakich temperatur tak jak grzejnika płytowego. Mozesz mieć niedogrzane pomieszczenia tym bardziej ze jest to poddasze. Jeszcze jedna uwaga jak zaczniesz grzac podłogówka to dobry miesiac ona bedzie sie odpowietrzała a w najdalej oddalonych pomieszczeniach mozesz mieć zimna podłoge przez ten czas. Więc nie uruchamiaj ogrzewania dopiero jak sie zrobi naprawdę zimno ;) To tak juz z mojego doświadczenia w tym temacie . Ona potrzbuje troche czasu zeby zaczeła grzać prawidłowo i cała parą ;)
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 12:26:51
Dzieki za tak obszerny wpis i rady.Ciepło z kalofyferów dopiero rozprasza kurz po całym pomieszczeiu a podłogowka utrzymuje go na bardzo niskim poziomie( taka jest cyrkulacja). Ja juz postanowiłem:)). Rozmawiałem z kilkoma osobami ktore maja pompe ciepla i w domu jest bardzo cieplo na poddaszu ( dobre docieplenie). PC uruchomie moze sierpien, wrzesien. Tak masz racje trzeba bedzie cała instalacje odpowietrzyc łacznie z kolektorami w gruncie ( nie mam co sie spieszyc, chce sie wprowadzic na spokojnie we marcu. kwietniu za rok. Ja juz zdecydowałem sie na PC i związku z tym na podłogówke z uwagi na najbardziej ekonomiczne rachunki. Przy ogrzewaniu całego domu pdłogówka ( a nie kilku pomieszczen) komfort jest duzo lepszy. Napewno czytalas rózne fora i zdania sa podzielone. czesto jest tak ze osoby które nie maja danego rozwiazania bardzo je krytykyja. Ale twoje rady oczywiscie biore za dobra monete i bardzo dziekuje za info. pozdrawiam serdecznie
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 13:08:46
Jasne ze za dobra monete Jarku ;) Wiesz co Ale moze bys sobie jeszcze na tym etapie rozciagnął ryrki pod kaloryfery nie musisz ich wieszac . Jezeli za jakis czas okaze sie ze jednak to nie do konca jet fajne rozwiazanie dla Was mówie o podłogówce w syialniach wtedy zamontujesz tylko kaloryfery bez kucia kurzenia jakiegos dodatkowego malowania itd. Pomysl o tym. Ja mam astme w tak młodym wieku a nabawiłam sie jej przez nierozpoznana alergie, ktora nie objawia sie az tak mocno, ale nieleczona niestety doprowadziła mnie do astmy :( Niestety ataki mam coraz mocniejsze i spanie w takich warunkach mogłoby mnie zabic :( My sobie nie zdajemy sprawy z tego jak krazy kurz a na poziomie głowy przy odłogówce jest go pełno bo przy podłogówce unosi sie do około 60 cm. Przy kaloryferach cyrkulacja powietrza jest zupełnie inna. Jarku wiesz ... niestety nie młodniejemy ale starzejemy sie i to na co kiedys nie reagowalismy w ogóle zaczyna dokuczac w późniejszym wieku ograniczajac nas całkowicie. Niestety :( Przy astmie musze unikać ciepłego powietrza przy głowie ktore przy reakcjach z alergenami mogłoby prowadzić do zbyt mocnego skurczu oskrzeli przez co po prostu sie uduszę. Do tego dochodza kłopoty z krazeniem . Wiesz ze zycze ci dobrze, ale znajac moje doswiadczenie wiedz ze i ciebie za chwile to samo moze spotkac( Alergia astma to niestety juz plaga wsrod naszego społeczeństwa) . Dlatego chciałabym zebys w razie czego miał alternatywne wyjscie ;) Ja ci powiem ze ja mam rozłozona podłogówkę na całosci parteru i boje sie jak cholera jak to bedzie wygladac przy moim kłopocie z krazeniem bo ja akurat powinnam dbać o chłod w stopy. A przeciez wiekszosc czasu będe spędzac na dole . Mam załozone dodatkowe kaloryfery w razie mocniejszych mrozów ale moze sie okazac ze za pare lat bede całkowicie rezygnowac z ogrzewania podłogowego i korzystać tylko z kaloryferow.( tylko ze wzgledu na mój stan zdrowia ) Ech zobaczymy .. czas pokarze
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 13:12:22
Ach w ogóle fajnie ze masz zalozone pompy ciepła ;) To fajne rozwiazanie
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 13:21:13
Ach jeszcze jedno piszesz ze wprowadzasz sie własciwie w przyszłym roku a co bedzie z instalacją sie dzialo przez zimę ?? Będziesz ogrzewał . Jejku zeby ci nie pozamarzało bo cała podłogówke szlak trafi :(
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 15:03:28
Tak uruchomie PC i bedzie dzialać przez zimie. Panowie od wykończeniówki beda mieli cieplo:))) Gdziesz czytalem ze przy podłogowce kurz unosi sie na wysokośc 30 cm. Ale co tam.... bedzie dobrze...najwyzej wybuduje drugi dom :))) napewno bedzie duzo lepszy. Zostaje przy podłogówce może przezyje jakoś:) Dzieki za tak ciekawe info ... i cóz zycze zdrówka.
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2009-06-10 15:17:47
oj zaroiło się od rurek! a jesli chodzi o kurz to taka wszędobylska zaraza, że będzie sie unosiła i przy kaloryferach i przy podłogówce. po prostu trzeba sprzątać ;)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 15:28:26
Jarku ja tylko mam nadzieję ze i moje i Twoje doswiadczenia w koncu beda pozytywne . Dzieki za życznia zdrowka i Tobie go zycze ;) No i miłego mieszkania w naszych wymarzonych domach. Virion ze sprzataniem do zapraszam do mnie bo ja mam dwie lewe szczegolnie do odkurzania :D:D:D:D ;) Dobrze ze wiecej rąk mam w domu do sprzatania hi hi
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 15:56:00
Świete słowa. Trzeba sprzątać. Napewno bedzie duzo lepiej. Tylko nie zawsze sie chce. Zdrowka nigdy za mało :)) Troche pracy przed nami jeszcze :))Dzieki
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-10 16:50:28
Ależ u Ciebie "tłoczno" się zrobiło:D. Zalecam sprzatanie kurzu jedynie letnią wodą bez żadnych środków.jeśli będziecie to robić systematycznie,zawsze będzie czysto i nic nie będzie sie kleic do mebli i do podłogi(w przeciwieństwie do srodków chemicznych). Podłogówka...hmm...u mnie tylko w korytarzu i salonie(nie ma wiele miejsca na kaloryfery).Nie jestem przekonana co do tego typu ogrzewania,nie lubię zimą zbyt wysokich temperatur w pomieszczeniach i dlatego musze mieć możliwość regulacji temperatury a poniewaz wiem jak to działa w kaloryferach nie szukam żadnych innych rozwiązań. Każdy robi tak jak lubi i jak mu najbardziej pasuje,ty Jarku postawiłeś na komfort ciepłej podłogi w sypialni.To niezwykle miłe uczucie stanąc bosą stopą w zimowy poranek na ciepłą podłogę...w 100% to rozumiem. Przykro mi bardzo,że Iwonę dopadło takie choróbsko,coż, musielibyśmy się cofnąć w czasy sienników i klepisk...wtedy nie było alergii.Na dzien dzisiejszy wszystko czego dotkniemy powoduje skutki uboczne w naszych organizmach...
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2009-06-10 17:12:45
No własnie Moniko tak jak mówisz teraz to dosłownie zabija nas wszytko. :( Ach Moniko ... ale w pokojach nie ma takiej temperatury na podłodze zebys odczuwała ciepło taka temperature masz tylko w łazience a w pokojach woda w podłogówce ma około25 st czyli jest efekt chłodnej podłogi przy dotyku bo temperatura naszego ciała to 37 st. A co za tym idzie stajac rano na podlodze nie bedziesz miała efektu ciepłych stópek ;)
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 17:39:29
W podłogówce tez mozna regulowac temperature i to nawet dokładniej:)) Tu nie chodzi o komfort akurat podogi w sypialni. Poprostu bede miał takie ogrzewanie w całym domu tak jak pisalem z uwagi na najbardziej ekonomicze połaczenie z PC. Uważam ze i kaloryfer i podłogówka ma sowje zalety i wady i kazdy niech wybiera to na co stac i co dla niego jest bardziej wygodne czy odpowiednie. I wszyscy którzy budują nowy dom maja taki komfort wyboru.
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-10 19:37:23
i na tym zakończmy ten temat...demokracja,prawo wyboru,każdy robi to co lubi:DDD Jarku,czekam na adres stronki twojej kuchni.
odpowiedz

W oczekiwaniu na hydraulika

Data dodania: 2009-06-08
wyślij wiadomość

Jutro rano wkracza hydraulik.... mam nadzieje.... Styropian już rozłożony i czeka na podłogówke. W piątek będzie zalewane poddasze.

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

4Komentarze
Data dodania: 2009-06-08 23:34:18
sam styropian robi wrazenie,zrobilo sie przestrzennie...Jarku poprosze o stronkę na ktorej znalazles kuchnie:D
odpowiedz
halina  
Data dodania: 2009-06-09 09:17:11
wow jak fajnie, ale się czysto zrobiło:)
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 00:09:19
Monika
Kurcze ... to zdjecia złapałem gdzieś na necie. Mam na kompie katalog w którym zapisuje ciekawe propozycje które mnie interesuja. Konkretnej strony niestety nie mam.
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-10 00:09:59
halina
Wreszcie czysto :)))
odpowiedz

Styropian rozłożony

Data dodania: 2009-06-08
wyślij wiadomość

W niedziele przyjechała ekipa od posadzek. Dokończyła układanie styropianu w całym domu za wyjatkiem garazu o pom gospodarczego. Jutro wkracza hydraulik rozkladać ogrzewanie podłogowe. blog budowlany - mojabudowa.pl

4Komentarze
Data dodania: 2009-06-08 14:26:45
mogę zapytać jaki jest koszt całej hydrauliki w Twoim domu(pomińmy tylko PC)
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-08 14:58:24
Dokladnie nie moge powiedzieć. Jak hydraulik połozy podlogówke. Podam Ci dokladnie ile kosztowały materiały ile robocizna.
odpowiedz
Data dodania: 2009-06-08 14:59:33
będę wdzięczna...dzięki
odpowiedz
jarek  
Data dodania: 2009-06-08 15:00:07
Oczywiscie podam ci koszt całej hydrauliki w domu po zakończonych pracach i jak rozlicze sie z hydraulikiem.
odpowiedz
magnolia0jarek
ranga - mojabudowa.pl mistrz
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 185053
Komentarzy: 721
Obserwują: 9
On-line: 9
Wpisów: 188 Galeria zdjęć: 372
Projekt MAGNOLIA O ODBICIE LUSTRZANE
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Opolszczyzna
ETAP BUDOWY - Brak
ARCHIWUM WPISÓW
2010 styczeń
2009 listopad
2009 październik
2009 wrzesień
2009 sierpień
2009 lipiec
2009 czerwiec
2009 maj
2009 kwiecień
2009 marzec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik